Politica noastra


Politica si obiectivele strategice privind calitatea

Avand in vedere ca imbunatatirea continua a calitatii serviciilor furnizate de CONFORT SA Calarasi genereaza cresterea satisfactiei clientilor, iar aceasta prioritate este un motor principal al prosperitatii in planul de afaceri al firmei, echipa manageriala decide sa mentina sistemul de management al calitatii in conformitate cu standardul ISO 9001.


Echipa manageriala a stabilit ca obiective strategice in domeniul calitatii urmatoarele:

  • mentinerea certificarii sistemului de management al calitatii

  • cresterea satisfactiei clientului prin imbunatatirea continua a calitatii serviciilor furnizate

  • cresterea gradului de constientizare si de motivare a angajatilor pentru obtinerea calitatii

  • asigurarea, planificarea si analiza obiectivelor calitatii in vederea adecvarii, implementarii si imbunatatirii continue

  • valorificarea optima a resurselor umane, tehnice si financiare, angajate in realizarea de calitate a serviciilor furnizate clientilor nostri



Politica si obiectivele strategice privind mediul

Avand in vedere ca procesele de productie desfasurate de CONFORT SA Calarasi au influente asupra mediului, echipa manageriala decide sa mentina sistemul de management de mediu in conformitate cu standardul ISO 14001.


Echipa manageriala a stabilit ca obiective strategice in domeniul mediului urmatoarele:

  • mentinerea certificarii sistemului de management de mediu, prin care sa se asigure monitorizarea si controlul impactului asupra mediului a activitatilor desfasurate

  • prevenirea poluarii prin utilizarea unor practici care reduc sau controleaza crearea, emisia sau descarcarea necontrolata a oricarui tip de poluant sau deseu

  • gestionarea si valorificarea optima a deseurilor rezultate din activitatile proprii

  • asigurarea, planificarea si analiza obiectivelor de mediu in vederea adecvarii, implementarii si imbunatatirii continue

  • imbunatatirea continua a procesului de management de mediu pentru obtinerea performantei globale de mediu, in acord cu politica firmei



Politica si obiectivele strategice de securitate si sanatate in munca

Avand in vedere ca proprii angajati reprezinta cea mai importanta resursa de care dispune CONFORT SA Calarasi, echipa manageriala decide sa mentina sistemul de management de securitate si sanatate in munca in conformitate cu standardul OHSAS 18001.


Echipa manageriala a stabilit ca obiectivele strategice de securitate si sanatate in munca urmatoarele:

  • mentinerea certificarii sistemului de management de securitate si sanatate in munca si satisfacerea cerintelor legale si de reglementare din domeniu

  • reducerea factorilor de risc de accidente sau imbolnaviri profesionale la locurile de munca din firma

  • micsorarea numarului de accidente de munca prin instruirea si constientizarea angajatilor pentru indeplinirea sarcinilor si responsabilitatilor, in vederea atingerii obiectivului concret de nici un accident de munca

  • monitorizarea situatiilor potential generatoare de risc de accidentare sau imbolnavire profesionala



Politica si obiectivele strategice privind securitatea informatiei

Avand in vedere ca imbunatatirea continua a calitatii serviciilor furnizate de CONFORT SA Calarasi trebuie realizata concomitent cu realizarea protejarii bunurilor si mijloacelor de informatii ale firmei, ale clientilor si ale partenerilor, ca se impune asigurarea continuitatii afacerii si minimalizarea daunelor aduse urmare materializarii riscurilor inerente de securitatea informatiei, echipa manageriala decide sa mentina sistemul de securitatea informatiei in conformitate cu standardul ISO 27001.


Echipa manageriala a stabilit ca obiective strategice in domeniul securitatii informatiei urmatoarele:

  • mentinerea certificarii sistemului de securitatea informatiei

  • protejarea informatiilor sensibile si confidentiale impotriva accesului neautorizat

  • asigurarea integritatii si confidentialitatii informatiilor, functie de importanta acestora

  • asigurarea disponibilitatii informatiilor atunci cand procesele afacerii o solicita

  • evaluarea riscurilor de securitatea informatiei si tratarea materializarii acestora in vederea prevenirii incidentelor de securitate

  • instruirea si constientizarea angajatilor privind protejarea informatiei si a masurilor disciplinare ori penale ce pot rezulta la incalcarea acesteia